Varför har ingen nyårsfest!?

Åhh jag får krupp snart....sitter här desperat och har pratat me mina vänner o vi vet inte va vi ska göra i morn...de kommer sluta me att vi sitter själva hemma me våra päron o firar nyår...men kanske har roskis fixat en lägenhet vi kan va i alla fall o om vi inte blir för många så finns chansen att andreas har en fest i sundbyberg..känns dock lite långt bort...men e vi desperata så e vi...

aja annars så tycker jag bara att jullovet rinner förbi utan att jag gör nått vettigt...har massa filmuppgifter o göra o de går väl sådär...skulle träffa berit idag men hon mådde inge bra...kanske träffar henne i  morn om hon ska me på vårat nyårsfirande som kommer att bli en katastrof...aja va ska man göra de e bara o le o göra de bästa av situationen!

tjong tjing!

Kommentarer
Postat av: Kim

Själv ska jag dansa dansmatta, sjunga singstar och äta god mat :P
Länge leve att bo ensam :P

Gott Nytt År!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback