Logga o blogga :P

Tjobre!

Skrev lite loggbok till projektarbetet nyss o fick inspiration till att blogga lite oxå =P
Ja, började dagen med ett klassråd kvart över 9 tilsammans med typ fem andra till...kände mig tvungen att gå o antog att ingen annan från min basgrupp skulle komma...aja vi satt där babbla lite o så gick branlarmet..helt onödigt...hade filmmöte sen ist o sandra va inte där eftersom hon va hos doktorn IGEN, stackarn hon får alla sjukdomar hon... aja sen hade jag lite teater som vanligt...o samtal me kristina sen o hon sa att jag mer skulle "njuta" när jag spelar teater eller ha mer kul o jag håller me henne...får typ alltid värsta prestationsångesten o så blir jag jätterädd för att jag ska få en blackout o glömma alla replikerna...

Efter de så åkte jag, klara, roskis o sandra till nynäs o filmade sommarscener i början på november! o mina fötter dog lite men de e lugnt...man måste ju offra sig för konsten...ja kom hem typ halv sju o så badade jag...frös som f'n...aja nu sitter jag här i värmen iaf o borde plugga mer som vanligt...sitter typ bara o tittar på de jag ska göra..pratar me folk på msn ist...

Just de, kanske ska få en större roll i kortfilmen! grymt om jag får va den andra huvudrollen..men tror inte de, fast man kan ju alltid hoppas...aja ska väl gå o sova så min hjärna blir lite pigg o fokuserad kanske...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad kul de skulle vara om du kom med i en större roll håller tumamrna för dig gums

//em

2006-11-14 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback