Beroende

Tjenixen!

Vanade upp i axelsberg i morse dårå. Va hos ronjas dramapedagog o vaktade hennes fågel och en kanin som hon vaktade...aja vi och sofi kollade i alla fall på tv o käkade tacos...vegantacos...sen vandrade sofi hem till roy och jag sov över. Skulle egentligen ha hängt me henne till nynäs i morse för att filma hos klara men pallade inte eftersom jag skulle få vänta länge hos klara eftersom ronja skulle till tandläkarn kl ett o vi skulle inte börja filma för ens typ 3 halv 4... dessutom har vi en scen med roskis i nynäs oxå o hon kunde inte idag...så vi får ta de efter lovet... såg föresten på efter tio att man kan bli beroende av att blogga...e väl inte så konstigt tänkte jag men jag skulle ju aldrig bli det..men nu sitter jag här igen o de känns som att jag borde skriva varje dag...vet inte varför...aja får väl se om mitt "beroende" kommer att hålla i sig...har ju iof bara skrivit typ tre gånger men aja hehe...

När jag kom hem vi typ halv ett fick jag värsta städdillen o damsög hela lägenheten, plockade in tvätt o sen lagade jag tre olika maträtter som jag kan frysa in o spara. Känner mig som värsta hemmafrun, hjälp! hatar hemmafruar...aja har ju ingen man så de e nog lugnt...

Jahapp..borde fortsätta med min filmkunskapsuppgift...fick lite tips av ronja hur hon hade gjort...så ska ändra lite...men jag pallar inte nu...sitter o dricker min avskyvärda brustablett med rekomenderat dagsintag av alla vitaminer man behöver om man e vegan...B12, järn o bla bla... mamma har fått nått ryck för att syrran håller på me hälsokost eller va de e hon gör...

Aja nu ska jag pyssla me nått annat!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback