Första inlägget!

Tjoo!

Jahapp, så ska man börja blogga oxå...typ haft den här sidan ett tag nu utan o skriva nått, de va Emilie som fixade den o jag tänkte att ja jag kan väl skriva nån gång men så har de inte blivit av för ens nu. Aja bättre sent än aldrig =P

Fredag igen....första gången jag bara ska va hemma på ett tag, har gått ut eller vart på nån fest typ varenda fredag sen aa väldigt länge... men icke idag! nä idag ska jag bara chilla o kolla på idol, skulle egentligen ha packat men sandra får packa själv...stackarn får åka själv till grekland...aja så de kan gå... hoppas emilie kan få ett sjukintyg så jag slipper bli typ pank i alla fall... hon skulle ringa typ nu, hoppas hon gör det snart...

ja har inte så mycke mer o säga, höstlov nu, de e skönt i alla fall... o så blir de krogen i morn istället...tror jag!

aja hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Divina

välkommen till bloggvärlden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback