Höstmörker...

Nu är det höst tycker jag. Jag har börjat använda min höstiga halsduk och mörkt nagelack inte bara på tårna.
Idag köpte jag höstskor och höststrumpbyxor fast jag knappt har några pengar. Men tyckte jag behövde det :)
Jag tycker om hösten, det är definitivt den mysigaste årstiden då man bara kan krypa upp i soffan och ta det lugnt eller varför inte ta ett varmt bad, jag älskar att bada! Skulle inte kunna bo utan ett badkar, även om jag i princip nästan gör det nu, jocke har nämligen bara en dusch, fast en ganska mysig dusch iof :P 

Igår träffade jag en tjej som sökt mig på filmcafé för en roll i en pjäs som ska spelas i november. Tävlar precis som på caféet där också med ungefär fyra andra tjejer, så får se om det blir  något. Men skulle jag få jobbet så blir det nog inget med teatern eftersom det tydligen är stenhårt med repitionerna och närvaron. Men men får nog varken jobbet eller rollen så jag behöver nog inte oroa mig. Däremot så ska gänget från trean samlas på tisdag och börja repa på någonting som vi ska sätta upp med Kristina. Antagligen missar jag mötet på tisdag eftersom jag provjobbar men sen lär jag ju ha tid eftersom min "karriär" inte direkt blomstrar...

Ja  men jag tycker man får vara lite negativ och deprimerad på hösten,. speciellt om man har PMS vilket jag tror att jag har nu, iaf enligt libressekalendern, hehe. Jaja nu ska jag sluta sitta här och dega och gå och ringa älsklingen ist, om han har tid och prata dvs, han sitter ju på jobbet nu. Men jag gör ett försök, så ha det så bra alla ni som läser, antagligen i stort sett bara Kim men ändå!

  

Kommentarer
Postat av: Kim

Anna
Okej, men ett jobb är ett jobb :)
Vi har smothies med sojamjök och frukt och då är det veganskt, eller? Annars har vi en mängd färskpressade juicer du kan njuta av!
Vilka ska spela med Kristina?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback