Europa har ingen smak!

Vi får kvala igen! Igår bevisade europa att de inte har nån smak genom att inte ens rösta the ark till topp 10! Jag fattar inte, va e de här!? Jaja, de va väl lite kul att en "lesbisk kampsång" vann istället för ukraina iaf, hatade den där silverstylade robot grejjen som såg ut som en julgran...men men fett dåligt va de...jag o kussen satt o skrek på tv:n o fatta ingenting...!

Jaja, nu har hon åkt hem och jag sitter här ensam och vet inte vad jag ska hitta på...kanske plugga lite som vanligt? Men jag pallar inte, vet inte va jag ska skriva på konst som protesten...fryser lite, jag kanske håller på o bli sjuk? ne...e aldrig sjuk typ, bara psykiskt :P haha nej men har säkert nån alvarlig sjukdom ist....

Men nu ska jag inte va så hypokondrisk o så ska jag sluta skriva här för de e ändå ingen som bryr sig, förutom kim kanske :P o de e ju trevligt att hon bryr sig om min blogg iaf, hehe...tudiluu!

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Helt knäppt! Hoppas verkligen att öst och väst-europa delas upp tills nästa år! Är i alla fall glad att inte ukraina vann. Vi kanske inte hade channs att vinna men finland och island var ju jättebra!

Postat av: Em

Och jag din hyprokodiker

hahahahaha

2007-05-14 @ 08:35:39
URL: http://glugglisa.blogg.se
Postat av: Kim

Heja Serbien bu för ark :P

Och jag läser din blogg dagligen :P
fast den sällan updateras :)

2007-05-15 @ 14:57:20
URL: http://kimmsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback