Lista :P

 

Istället för o skriva massor så gör jag som Emilie o snor Kims lista =P

Tråkigaste sak att diska:
Antingen intorkad mat eller typ kinapinnar
Dricker du vin?
Har faktiskt börjat gilla det, men helst rosé med bubblor :P Absolut inte rött!
Vad är det första du gör när du startar datorn?
Kollar mailen
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna?
Olika tror jag...
Hur hoppar du på cykeln?
Från höger tror jag...men kan nog variera de me...
Spagetti eller makaroner?
Bandmakaroner, nä men spagetti kanske, spelar ingen roll...gillar all pasta =P
Gillar du Bush?
NEJ
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna?
Nope
Har du mycket tandkräm på tandborsten?
Aa för de mesta...
Har storleken betydelse?
Hehe beror väl på va de handlar om.... =P
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig?
3:an
Vad har du för färg på mobilen?
Typ blå, svart o söd på baksidan me massa små klisterkort på mig o Zofie, men ska snart få en ny! :)
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret?
Nä måste ha en hand, hehe
Vilken TV-reklam är din favorit?
Ica reklamerna och den där me tårna "Fötterna vill ha frihet! Fötterna har fått nog!" den e så sööt :P
Vilken är din favoritjuice?
Apelsin tror jag...lr ne äpple kanske....
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan:
Att hon har svårt att både ge och ta komplimanger...
Berätta en hemlighet som handlar om dig:
Blir ju ingen hemlighet om jag skriver det här...men sover med lampan tänd, hehe =P
Svart eller vitt?
Svart
Mjukt eller hårt?
Mjukt tror jag...
Homo eller hetero?
Bi
Höger eller vänster? 
Dubbelhänt men vänsterpartist! 
Stor eller liten?
?
Loket eller Oldsberg?
Pest eller kolera...men loket e roligare...
Göteborg eller Stockholm?
Sthlm såklart! hehe
Landet eller storstan?
Stan!
Kram eller puss?
Kram
Vagn eller buss?
Bussen
Hyrfilm eller bio?
Bio! film e alltid bäst på bio!
Gräs eller grus?
Gräs
Piggt eller opiggt?
Piggt, men inte för piggt....
Pasta eller potatis?
Är ju italiensk så pasta såklart!
Tjänare eller tjäna?
hm...?
Is eller mjukglass?
Kan bara äta Isglass....e vegan...
Natt eller dag?
Svårt...natt tror jag
Felix eller Heinz?
Haha...felix tror jag...
NK eller Myrorna?
Myrorna! inga snobberier här!
Marsvin eller hamster?
Va e skillnaden?
Rakad eller orakad?
Orakat huvud men rakad under armarna =P
Biffig eller slank?
Biffig
Blåögda eller brunögda?
Brungröna
Popsnöre eller sportfåne?
Popsnöre
Naken eller pyjamas?
Pjyamas
Linda Skugge eller Linda Rosing?
Linda Skugge
Peter Stormare eller Peter Jihde?
Oj...Stormare e ju skådis så ja...
Kaffe eller te?
Te, lugnt...får ont i huvet av kaffe...
Champagne eller ramlösa?
Champagne
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?
Så dålig va väl inte den...festival!
Bakispizza eller bakischirre?
Bakispommes tack!
Förfest eller efterfest?
Förfest
Engångssex eller engångstallrik?
Tallriken =P
Plastbestick eller plastbröst?
Plastbröst, såna där bestick e så jobbiga, hehe
7-eleven eller Pressbyrån?
7-eleven har i alla fall vegetarianmat
Glasögonorm eller linscooling?
Linscooling!
Plugga eller jobba?
Har aldrig jobbat så jag vet inte...hehe...
Planka eller pröjsa?
Pröjsar nästan jämt men planka e coolare...=P
Yngre eller äldre?
 ?
Lång eller kort?
Kort
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Förhoppningsvis inte
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Hm...tror de...men beror väl på...
Tycker du om ord?
 Inte B-ordet....haha
Nämn namnet på en tennisspelare?
Kan bara Borg...
Finns det någon du ogillar starkt?
Ja...
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Fett konflikträdd men ibland går det över gränsen o så övervinner jag min rädsla...
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Beror på va de gäller men har inge större problem me att be om hjälp...
Är du svartsjuk?
Otroligt...
Vad gjorde du igår kväll? 
De va ju valborg så jag festade :P
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Självklart! Däremot så tycker jag iof inte att man ska gifta sig överhuvudtaget...
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Bokmärke tror jag
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
Gör det nog...änglar o demonder t ex....men den lär ju komma på bio snart
Tyckte du om att gå i skolan?
Ganska trött på de nu, men de funkar...gymnasiet e bättre än grundskolan iaf  =)
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Teater såklart!
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
Engelska!
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? 
Går ju i skolan nu men från nyboda kommer jag nog ihåg de flesta...
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? 
Ja från högstadiet e de bara en jag har ordentlig kontakt me...
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?
Nej
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Nånting me kött eller barn
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Kul!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Tveksamt...känns som stöld på nå sätt...hehe
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?
Funderat på de där...de lutar åt ödet...
Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Beror på men för de mesta...hur långt e de till jag måste gå upp?
Är du troende?
Både ja o nej...på allt o inget...
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? 
Svår fråga de där...som feminist: Ja...annars så ska väl den som är mest lämpad oavsett kön ha posten...
Tycker du om stearinljus?
Jo, bara de inte e talg i...
Använder du hårbalsam?
Japp
När blir man vuxen?
Oj....aldrig hoppas jag...hehe...nä men jag vet  inte...
Vilken färg har din tandborste?
Finska färgerna vit och blå..hehe
Har du lök i köttbullarna?
Käkar inte köttbullar...men i mina sojabullar har jag lök
Hav eller sjö?
Havet!
Har du någon skrivare?
Mm...
Har du någon scanner?
Ja men den e trasig...
Vad har du för väckarklocka?
En liten söt lila... 
Hur ofta klipper du tånaglarna?
När de behövs...
Har du hår på ryggen?
Hoppas inte de...men har ju lite på magen =P
Har du betalat månadens räkningar?
Har inga "riktiga" o de jag har dras via autogiro...
Använder du hudlotion?
Ja ibland...
Har du åkt ambulans någon gång?

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
Söt tror jag...gillar ingen lakrits så mycke...
Chips/ostbågar/jordnötsringar?
Veganska chips
Tycker du om Dr Pepper?
Vet inte...
Äpple eller Päron?
Päron
Äter du fiskbullar?
Nej, vegan ju...
Svettas du mycket?
Aa när jag "tränar" vilket jag aldrig gör...typ...
När klippte du dig senast?
Hm...va väl i somras på landet...
Vad kollade du senast hos doktorn?
Hm...
Har du fått riktig massage någon gång? 
Riktig o riktig?
Tycker du om rökt kött?
Vegan!
Vilken är din favorit på Mc Donalds?
Äter inte på Mc Donalds! Men måste jag så är de väl beanburger, den enda veganska...
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?
Hermans e de som gäller!
Platt eller vanlig dataskärm?
Spelar ingen roll...jag har vanlig...
Vad har du för mobiltelefon?
Nokia, men snart sony ericsson :P
Hur betalar du dina räkningar?
Autogira på dom jag har...
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?
Nä...
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? 
Nje...
Hur stor hårddisk har du?
Typ 80 gb tror jag...
Har du överkast på sängen?
Har bäddsoffa
Har du brutit något någon gång?
Nä tror inte de, kanske ett löfte...?
Vad är den värsta sjukdom du haft?
Jag vet inte...
Har du blivit sövd någon gång?
Nope
Lever din mormor?
Nej
Har du varit med på TV?
Japp
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? 
Plugga plugga plugga...som vanligt...
Använder du tofflor? 
Aa monstertofflor =P
Använder du morgonrock?
Nä...
Är du en Besserwisser?
Hoppas verkligen inte det!
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Vegan
Beskriv din humor:
Störd...annahumor...


Kommentarer
Postat av: Kim

Shit anna har börjar blogga :)
Mer sånt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback