Regnet det bara öser ner....!

Jahapp, så sitter man här framför datorn igen, nu förhoppningsvis utan virus, har installerat norton =), och det regnar utanför fönstert. Har ont i huvet...kanske för att de regnar? Har väl ärvt mammas fibromyalgi, och Ja Emilie pappas hypokondri, då blir man ju "väderlekstrött" och får ont i kroppen eller huvet.  Det är bra för naturen att de regnar men jag ska ju stå i kungsan i flera timmar sen o jag pallar inte bli blöt....ja ja ska på NRJ in the park me Beran....känner mig lite fjortis men men de kanske blir kul, förhoppningsvis... Ja har inte så mycke mer o säga, känner bara ett lugn som någonstans bottnar i oro inför studenten...vi har typ inget mer kvar att göra i skolan, bara typ "leka" o snacka betyg så de e ju sknt, men samtidigt läskigt att de snart är över...men men har ju i alla fall mitt punkt se jobb till 6 juli hehe, o nästa vecka är jag schemalagd för första gången :P de va ju lite skojsigt...hehe...
jaja ska inte babbla mer nu, men kanske skriver lite mer i morn, tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas du inte regnar bort lilla fjortis :P
haha visst är dte läskigt med studenten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback