Halloween åt helvete...

Idag är inte min dag.....ska på halloweenfest och hittar varken min djävulsklänning eller ett par röda nätstrumpbyxor o köpa på stan, inte ens bluefox hade några! Sen så glömde jag och jocke att det är alla helgona idag vilket innebär att systemet är stängt så därför kommer vi knappt få nått o dricka tills ikväll heller! jag är fett arg! jaja ringde till o med till pappa  frågade om han hade nått men han har bara fyra för starka öl som inte är goda o jag pallar inte åka ända till tyresö för o hämta dom så jocke frågade sin brorsa om han hade nått o han kanske skulle fiuxa lite, sen får vi väl skrapa ihop det vi har hemma, typ två skvättar vin o lite gin...men men kanske lika bra o inte dricka för mycke iaf hehe :P

nu ska jag lata mig ett tag till innan staffan o cornelia kommer hit o fixar om sig till kvällens festligheter...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback