Internet!

Äntligen har jag och jocke fått internet! Så nu kan han få sitta framför sin tv eller med sin bok så kan jag som den fd datanörd jag är sitta och häcka framför nätet :P Men det var ett j*vla problem när vi skulle köpa den här tele2 grejjen i måndags. Det började med att jag hade haft en skitjobbig dag på jobbet med tokmycket folk eftersom det är höstlov (för alla utom MIG och alla andra som precis har tagit studenten) sen träffade jag Jocke i fruängen där vi skulle köpa bredbandet i centrumet men då va den typ slut så då åkte vi till liljeholmen men där hade den inte kommit in än o det fanns inga andra affärer där så då drog vi till stan o gick in i typ tre elektronikbutiker på kungsgatan o ingen hade...jag höll på att bli tokig...men till slut hittade vi det på siba iaf o de va ju bra tänkte jag, men man ska ju aldrig ropa hej för det fortsatte med att tunnelbanan tillbaks till fruängen helt plötsligt bara ville gå till telefonjplan så vi fick vänta på en ny.....aja vi kom hem till slut iaf trött o hungrig var jag...men kul o få internet tänkte jag iaf men icke, nej självklart funkade det inte o jocke höll på oi bli tokig,,,,men som tur va så va de bara o vänta några dar så den funkade dagen efter, så nu har vi internet!

Jaja nu har jag babblat färdigt för idag, anatagligen inte nån som läser iaf, utom kim kanske då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback