Somnar snart...

Sitter här igen o skriver. Lite ironiskt att jag börjat skriva oftare nu när det inte är nån som läser min blogg längre. Hm aja om inte annat så får jag väl skriva den för min egen skull. Jahapp, vad har hänt sen sist? Jo va på halloweenparty i helgen o drack för mycket, inte roligt. Skämde ut mig gjorde jag. Men men det är bara att försöka glömma och försöka dricka mindre nästa gång. Är ledig idag men är ändå värsta trött, tror nästan jag håller på att bli sjuk, eller så är det bara för att jag har mens eller för att jag ätit alvedon mot mensvärken som gör att jag är trött, och svettas massor! Är ledig idag för att jag ska jobba i helgen, orkar inte men har varit ledig flera i rad så vad ska jag göra? Hur som helst så är jag fett trött nu och ska snart sova..o nu kommer jocke o tjuvkollar när jag skriver :P gulligt :P men men natti natti o sov så gott människor där ute!

Kommentarer
Postat av: Kim

vad skrev jag i din studentmössa? Tänk varanan vatten. gör du det?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback