"Anna"ndagen :P

Idag är det min dag igen. Har både dag den 9:e och 26:e december :P Idag har jag och älsklingen bara tagit det lungt, har inte gått utanför dörren på hela dan. Bara Jocke som fick traska till woken och köpa färdigmat, inte bra, men gott! Och väldigt enkelt o bekvämt :)

Jahapp, Jocke tyckte jag skulle uppdatera lite om julen nu när den är över. Hade en jätte trevlig julafton. Jag och Jocke delade ut julklapparna precis efter tolvslaget, fick en jättefin klocka, fin hackad vitlök (älskar ju vitlök jag) och en upplevelsepresent. Ska välja någon dag då jag får bestämma vad vi ska göra så står Jocke för allt, gå på bio och ut och äta eller att vi gör detta hemma så Jocke lagar mat och så har vi myskväll! Kul med en present att se fram emot :)

På själva julaftonen var jag hemma hos föräldrarna i Tyresö med syrran och familj. Kolla bara på halva kalle i år! Kändes jätteskumt, fast helt ärligt hur kul är det med något man sett varje jul i ca 20 år? Tänk dom som är 80!? Aja tradition är alltid tradition och det kändes konstigt att halvt bryta den men men. Fick iaf fina presenter där oxå. En dammsugare som jag hade önskat mig, jätte snygga peppar och saltkar, marilynböcker, presentkort för skollitteratur på internet, massa block och kalendrar samt ett stort body shopkit som med body butter som luktar tokgott!

Igår fick jag också en slumpvis vald julklapp. Var hemma hos Cornelia och drack glögg med vännerna. Alla hade med sig varsin julklapp och sen valdes en slumpvis vald klapp ut till alla. Jag fick en jättesöt liten stekpanna formad som en apa med kockmössa i från frankrike. Ja den kom ju från Klara, som för övrigt kommit hem från frankrike. Kul att ses efter ett halvår typ. Likadant med Sandra och Ylber som kommit hem till sverige och ska stanna! Kul :)

I morn firar jag och Joakim ett och ett halvt år! Är så lycklig! Får se vad vi ska hitta på men antagligen blir det en vanlig men mysig hemmakväll med god middag och gott vin :)

God fortsättning på er alla där ute i vimmlet!


Så här flummiga har vi varit tillsamman i nästan 1,5 år :P

Kommentarer
Postat av: syrran

jag läser din blogg...kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback