Dan före dopparedan!

Hej hopp, idag är det EN dag kvar till JULAFTON! Nu har jag fått lite julstämmning iaf. Var på julbord igår med jobbet, på Hasselbacken, värsta lyxigt. När vi kom dit berättade servitören att man skulle ta NIO tallrikar i en speciell ordning, och det viktigaste av allt var att man inte hoppade över gröten :P Tyvärr gjorde jag jag det, hehe men det beror ju på att jag inte kan äta. Jag fick in värsta salladstallriken och grejjer ist.

Men men var iaf trevligt o nästan alla var där :) Aja idag ska jag o Jocke ha uppersittarkväll med bingolotto o allt, tantvarning igen jag veet, men det är tradition :P Sen ska vi nog fira våran jul idag, vi har precis lagt fram alla julklapparna under våran minigran.

Aja, ville bara rapportera lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback