Till Cornelia :)

Eftersom mina kära vän (och "fru") Cornelia Norelius har framfört att hon vart otroligt besviken då jag inte nämnde henne i mitt inlägg "Snö!" där jag beskrev min helg (och hon faktiskt ingick), så har jag därför bestämt mig för att tillägna hela detta inlägg till henne.
 
Så Cornelia först ska jag bara säga att jag hade tänkt att skriva att vi var och shoppade hela lördagen där men eftersom vi gjorde det mitt emelllan spökerierna så skulle det bli konstigt att nämna det sådär mitt i, hur som helst så hade vi jätte trevligt och vi hittade en fin fin mössa till dig efter ett långt letande:


Snygg pose men ful mössa


Både ful pose och ful mössa :P (bli inte sur nu :P )


Well well, igår träffade jag Cornelia igen eftersom vi var ute och firade Sofi och Zofie som fyllde 20. På 90´s var vi o det var faktiskt kul trots att jag var rätt trött efter kryssningens bravader. Men jag, Cornelia och resten dansade på till det glada 90-talets nostalgiska låtar och E-type var där! Och även fast Cornelia tidigare på kvällen klargjort att hon inte hatar E-type men ogillar honom stakt, så tyckte jag ändå att hon lös upp när han stod där alldeles live! :P så kan det gå när Anna eller Cornelia ser en kändis :)

Ja du Cornelia, nu hoppas jag att du läser detta och för en gångs skull KOMMENTERAR. Ska försöka att nämna dig nästa gång vi gjort nånting, blir antagligen efter nästa fredag eftersom jag inte tror att vi kommer träffas tidigare :( Känns mest som vi träffas när vi ska gå ut, eller prova mössor :P Men jag antar att vi båda har fullt upp, iaf du. Men som tur är så finns ju mobiltelefonen!

Kram på dig Roskis!

Kommentarer
Postat av: roskis

Tack hotdog!

även om bilderna inte var så fina men det verkar inga bilder på mig bli....

vi hade verkligen kul i fredags! men vad hindrar att vi kan träffas innan fredag? iof har jag ganska mycket att gör men dig har jag alltid tid för;). Annars kan jag på söndag. hoppas du har det bra tills vi ses när det nu blir...

puss och kram

hälsa jocke!

2008-12-07 @ 18:35:45
Postat av: em

haha du skrev bravader du är en tant och jag med hahaha

Snygag bilder roskis

Postat av: sötast

värsta vad cornelia får inlägg om sig själv då! :P hon fick ju nämligen ett av mig förut också... som började exakt som detta. tror inte det är bra för hennes ego... :P

2008-12-11 @ 19:29:06
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback