Släkten är värst...

Det tycks vara så att jag gillar att blogga på söndagar, det är nämligen söndag idag igen, man har ju liksom inte så mycket bättre för sig. Jaha vad har hänt den här veckan då? Ja, fyllde år i onsdags, 20! fick ett presentkort på systemet så gick faktiskt dit på födelsedagen :P vad fick jag mer då? lite marilyn och elefantprylar (samlar ju), en tokmysig morgonrock av pojkvännen, en ålandskryssning av förä'ldrarna samt en gigantisk marilyntavla av syskonen. fick oxå en tokgod vegantårta (notera att jag inte får äta tårta varje dag trots att jag ser dom varje dag på jobbet) som elin gjort.

Ja, och igår var hela släkten på besök och dom fick träffa jocke, gick väl hyfsat men släkttillställningar är väl inte riktigt min grej kanske...aja snart en ny vecka igen och i slutet av den blir det 20-års fest förhoppningsvis blir det kul iaf :)

Nej, nu ska jag pyssla med nått annat söndagsgöra, typ städa eller bara hänga på nätet...

Tjingeling från den nu systemetmyndiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback