Alldeles Alena

Idag är det städ och tvättsöndag och jag är alldeles ensam. Jocke är borta och spelar fotboll och badminton.
Lite ensamt men ändå skönt att vara själv ibland och söndagar är bästa dagarna för att bara chilla själv eller tillsammans med Jocke.

Veckan som gått har varit som en vanlig vecka...jobbat kväll hela veckan, lungt på jobbet, i fredags va jag, jocke, robban, ronja o sofi ute o tog en öl/cider/vin på söder. I lördags hade jag o jocke picknick i Ivar-lo johansson parken på söder, vi tog med oss te o bullar :P Sen gick vi o såg "Låt den rätte komma in" lite konstig men helt okej, rätt cool faktiskt.

Ja o nu sitter jag sj o kollar lite halvt på Lennartz o sen ska jag sova tidigt efter ensam mamma söker, precis som vanligt :)


Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback