Snö!

Idag är det min lediga tisdag! O gud vad skönt, kanske du tror som läser det här men detta betyder inte att jag bara ska få ha en ledig dag mitt i veckan och bara jobba fyra dar, nej nej ledig tisdag betyder jobba lördag. Hatar o jobba lördagar!
Men nu när det är såhär snöigt o härlig så e de ganska skönt o bara kura ihop sig inomhus. Älsklingen e sjuk oxå så jag har ju nån att pyssla om :)

Jaha lite uppdateringar sen sist: I  fredags va det kaos på jobbet, två pers va sjuka o det va ganska mycke folk så jag skulle hjälpa till i köket o klantig som jag är så lyckas jag naturligtvis skära mig i fingret o det blödde igenom hela tiden så jag ringde mamma o frågade om jag måste ta en stelkramsspruta, antagligen inte eftersom det inte var en gammal rostig spik jag skar mig på men ändå, vart lite orolig. O för en gpngs skull så var det min hypokondriska pappa som sa till mamma att det antagligen inte var nån fara, mamma lät mer tvekande. O nu ska mamma börja läsa min blogg oxå så tänkte lägga ut ett foto på fingret som de ser ut nu efter som jag inte träffat mamma. Det håller ju på o läker nu så ser ju inte så farligt ur längre.


Aja var i alla fall ute med Zofie i fredagskväll. Vi va faktiskt på fellows, nästan stureplan. Självklatr infixade annars hade nog inte nån av oss kommit in, inte direkt våran grej. Störda vakter o så men annars va det okej. Det tyckte inte Zofie för det va nån som tafsade på henne men annars va musiken rätt bra iaf.

I lördags var det halloween igen, jag lovar! På morgonen vaknade b¨de jag och jocke av att det lätt jättehögt i köket, typ som att alla våra pantburkar som vi har där föll i golvet, o det brukar låta skumt från köket på nätterna men inte som det här. Sen somnade vi i alla fall om och tänkte inte mer på det förrän på kvällen då jag kom på att ingen påse hade ramlat ned i köket. Jag blev jätterädd o sen fortsatte det med att jag såg nått vitt i taket flasha förbi, jocke tyckte nån gick förbi hans spegelbild i fönstret och när jag bäddade upp sängen och skulle sova så hade nån vänt på min kudde. Den har nämligen olika text på varje sida så jag Vet att nån har vänt på den. Spooky!  Så på söndan när jocke skulle iväg på kvällen åkte jag till Elin. Aldrig att jag sover här själv efter det där!

Aja nu ska jag spela mitt nya psp spel, hehe. Urban chaos, hittade de inte på pc så får väl bli på psp, nördig? nej då inte alls!

Kommentarer
Postat av: sötast

nää fy vad läskigt! jag skulle dööö! nu får ta kontakt med det där medium programet! eller vi får ha en seans där nästa gång. kan vi inte ha det? snällaaaa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback