Beslutsamhetsångest...


Igår åkte jag hem till mamma och pappa och sov över. Jocke har varit på landet hela helgen så jag ville/vågade inte sova själv här hemma, det spökar! Jag lovar! Asså, saker ramlar ner, det låter i köket typ varje natt, det prasslar om plastpåsar som inte finns och Jocke har sett skuggor i ögonvrån, glöm att jag sover här själv! Fast jag var tvungen i fredags, jobbade sent  och skulle jobba tidigt dan efter, men sov inte direkt bra...vaknade typ halv två på natten o trodde jag skulle gå upp. Aja det va iaf kaos på jobbet igår, först var vi för många personal o sen för några så jag fick stanna tills fem fast jag slutar halv tre, så pallade inte följa med ut på kvällen sen utan åkte hem till päronen ist.

Pratade med dom om hur jag ska göra med utbildningar och grejjer men jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra vet ju inte ens om jag kommer komma in och om jag orkar...har beslutsamhetsånngest!

Men nu är jag hemma med Jocke igen, han kom hem före mig, var tydligen värsta stormen på hans land odet har ju ösregnat hela dan här oxå så förstår att han kom hem tidigt. Ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt i morn igen...bläää! Aja ska väl kolla lite på ensam mamma söker innan jag sussar...jaja kanske inte världens bästa program men jag har fastnat, plus att det är massa schlagers i bakgrunden hela tiden, thihi :p

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hallou, äntligen ett inlägg! Har faktiskt försökt hålla mej updaterad men du har ju inte skrivit p ååår! Så jag håller med den där kompisen som påminde dej =)

Är allt bra annars? kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback