Nu ska jag bli duktig!

Nu ska jag bli duktig på att uppdatera mig. Har precis ändrat färger och allt också :) Jahapp, vad har hänt sen i söndags då? Börjat en ny jobbvecka, jobbar morgon...ganska skönt faktiskt e så deprimerande att jobba kväll o förstöra hela dan... men men skulle egenligen ha träffat Zofie efter jobbet men hon fick inte tag på nått busskort så de vart inget, ist gick jag o shoppade lite själv, två partylinnen på gina! lr ja den ena kanske mer e en fin klänning, men ändå :) behöver faktiskt lite nya festkläder, spec eftersom älsklingen fyller år i helgen. Sen behöver jag en vinterjacka oxå, men hittar bara fula o dom som inte e fula e det ull i...

Jaja, nu har jag skrivit färdigt för idag, känner inte att jag är så bra på de här, skulle vilja va skitrolig o skriva massa fyndiga saker men kommer inte på nått smart för tillfället så jag fortsätter väl att beskriva min dag fast jag knappt hittar tangentbordet i mörkret...

Sitter just nu hemma med jocke o robban som dricker öl o spelar tv-spel, skitkul :O jocke tvingade mi o köpa en pizza på hemvägen eftersom jag inte vile att han skulle köpa wokmat med extra kött så han fick en vegetariana (dock med ost på) utan typ allt utom kronärtskocka plus paprika som han typ gav bort till mig iaf kronärtskockan, så de vart typ en margarita...heter det de? en sån me bara tomatsås o ost...fattar inte grejjen, men aja bättre än kött iaf :)

aja ska väl sluta nu o hoppas på att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback