Det händer väl ingentingen nu..!!??

Har ingenting annat att skriva idag mer än att jag inte är frustrerad längre, lite PMS bara, men det är väl naturligt? Eller?
Fråga Jocke, för honom är det naturligt att bo tillsammans med ett PMS-monster, hehe. Kan ju inte va så kul att bo med nån som blir vansinnig om det ligger en kudde för mycket i soffan eller börjar skrika när det inte går att stänga garderobsdörren eller någon som överhuvudtaget är allmänt irriterad. Men han är van och för det mesta tycker han att det är lugnt, han förstår mig. Tur för mig! Men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag blir helt skum ca en vecka i månaden, det finns till o med dom som har PMD vilket är den svåraste formen av PMS vilket för vissa t.o.m innebär avskedning samt skilsmässor. Jobbigt värre!
Men man kan ju undra varför man ska stå ut med detta när man ändå inte tänker skaffa barn..? Men kanske ändrar man sig ändå nån gång i framtiden...inte för att jag tror det men man vet ju aldrig!

Well well, annars har det inte hänt så mycket. Måndags middag hos Jockes farmor på kungsholmen med finaste utsikten, tisdag shopping med Zofie och konstig sorbetglass, igår strul med pengar och städning och idag lunch med Ronja på jobbet och nu ta det lugnt....

Det var väl allt! Tjingeling! 

Just det lite bilder från skivan:


Kommentarer
Postat av: jocke

Hmm... Jag har vant mig! Men det gäller att inte säga eller göra ngt fel, för då blir det hus i H#%&*?E. Jag var tvungen att gå ut idag när du kom hem i en timme för att du skulle i lugn och ro få installera dig och varva ner lite efter jobbet. =) Puss på dig surkart.

2009-04-23 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback