Kräftskiva!

Igår var det kräftskiva hos Sofi och Roy och jag var självklart där, trots att jag inte äter kräftor :P Jocke bakade en veganpaj med tofu till mig ist o så gjorde jag en vegansk skagenröra med tofu också, så det va najs. Jocke åt inte heller kräftor faktiskt, däremot åt han bacon i sin paj, hm...Nä men det var trevligt, men ganska kallt, vi satt ute o det började regna där ett tag.

Ja nu sitter jag här och lyssnar till det underbara ljudet av starwars på playstation, ja ni kan ju gissa vilka som sitter bakom ryggen på mig och spelar...ja just de grabbarna grus Jocke och Robban. Dom ska ha grabbkväll medan jag ska ut med tjejerna på 90´s. Förfest hos Cornelia o sen ska vi förhoppningsvis hitta dit, dom har ju flyttat o sist vi skulle dit slutade det med att vi åkte hem...buhu....hoppas det går bättre ikväll! Tjingeling!






e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback