Sommaren är snart slut men det gör inget!

Ja nu är sommaren snart slut. Min semester är slut och jag har börjat jobbet igen, men det gör inget. Jag vet att bara för att jag skriver såhär nu så kommer nånting att hända men det känns som att allt är så himla bra nu. Jag har mina vänner, min familj, mitt jobb som faktiskt är ganska kul att komma tillbaka till efter semestern och jag har min underbara pojkvän! Dessutom så har jag faktiskt en semestervecka till kvar om en vecka innan jag börjar skolan. Jag hoppas på att mitt pluggande ska gå bättre den här gången än förra, det känns inte lika seriöst dn här gången så jag hoppas att jag kan ge dramakursen mer än två veckor iaf, som var så länge jag gick socionomprogrammet.

Sen måste jag bara berätta lite om våran vecka i Sicilien, skrev inte så mycket förra gången. Det var en jättebra vecka, sol hela tiden och en mysig ö med många fina små byar och fina klippor vid vattnet. För att inte tala om etna som var häftig att kolla på, kändes som man var på månen :P Nej, Jocke och jag var inte klara där, vi funderar på att åka tillbaks nån gång i framtiden, kanske inte nästa år men nån gång iaf.

Lägger upp lite bilder oxå:


Jag på balkongen


Jocke på etna


Grotta vi åkte förbi

Kommentarer
Postat av: sötast

vad fiiint

Postat av: Berit

Ser mysigt ut=)

2009-08-18 @ 11:35:46
URL: http://lindberit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback