Till syster och barndomsvän

Tänkte tillägna ännu ett inlägg till dig Sanni. Jag kan inte förstå vilket helvete du går igenom men jag ville bara säga att jag lider med dig och förstår om du inte direkt kan se livet från den ljusa sidan just nu. Vi två är ganska lika tycker jag, har lätt för att se saker negativt och inte uppskatta det positiva, för lite seretonin i hjärnan som mamma skulle säga :P. Kanske har du för lite seretonin men vem skulle inte reagera som du gör i din situation? Vet inte vad jag ska säga riktigt men jag hoppas bara att allt löser sig på ett eller annat sätt så att allt blir som vanligt igen, eller ja så vanligt som det kan bli.

Sen vill jag också tillägna min barndomsvän som jag inte träffat på länge, en tanke. Upptäckte inte förrän idag att hon också har en blogg. Berit, jag kan inte förstå din situation heller men jag är så ledsen för din skull också!

Många kramar på er båda!

Kommentarer
Postat av: sanni

Tack för dina fina ord systeryster...du är klok, lycka till i skolan jag tänker på dig.

Varm kram

2009-08-26 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback