Dan före dan före dopparedan!

Tjenare alla tomtenissar därute i snön, lr inne i cyberrymden ;P

Första inlägget från mina nya dator, ja våran gamla e ju trasig så har köpt en laptop, velat ha länge så tänkte att då passar jag väl på nu då :) Idag har jag bara varit hemma o städat o pysslat med julklapparna. Igår var jag på intervju för personlig assistent åt en tjej som heter Emma som faktiskt är lika gammal som jag, jätte trevlig tjej men det va många som sökte så får se om hon hör av sig. Sen va jag o såg avatar o den va faktiskt bra, mycket bättre än jag trodde! Jag brukar inte gilla så mycket animerade filmer o lite overkliga grejor o sådär men den va jättevacker o bra gjord, märktes att det är en james cameron film!

Men men nu har älsklingen kommit hem så nu ska vi äta lite o sen blir de väl tv antar jag!

God jul om vi inte hörs men de kanske vi gör ni inne/ute i cyberrymden och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback