Hemma igen :P

Hemma igen efter en minnesvärd helg på alla möjliga vis. Orkar inte gå in på detaljer men jag kan säga som så att det är skönt att vara hemma igen. Sitter som vanligt med Robban o Jocke o softar. Förutom en hejdåvinkning till jocke vid halv nio i morse så sov jag till tolv! Tokskönt! Va så trött efter helgen, skänt att jag slapp skola idag faktiskt även om vi skulle behöva fler lektioner med tanke på att vi precis fått ett nytt manus. Men Johanna kommer hit i morn o repar med mig iaf så vi får nånting gjort. Hoppas hon kan va hemma lite mer runt jul så vi får ihop nått iaf. Vi har dessutom fått en ny tenta som jag måste skriva på.

Well well, ska börja söka lite jobb så snart jag får mitt anställningsbevis som jag skulle fått i går respektive idag men aldrig fick så hoppas jag får det nån gång i vecka iaf. Känner att pengarna faktiskt börjar sina nu.

Men en liten bild från kryssningen kan man ju kosta på sig iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback