Nu är det snart jul igen!

Nuu börjar jag få julkänsla på riktigt! Igår var det min sista dag i skolan för det här året sen har jag bara två lektioner på den här kursen i januari. Sen har det dessutom börjat toksnöa, hur mysigt som helst! Var ute o joggade i morse för första gången på länge o kom knappt fram med mina joggingskor eftersom snön var så hög, men hoppas verkligen att det håller i sig till julafton, tror inte jag sett så mycket snö i december på flera år! Har även kokat både kola och knäck som iof nästan snart är slut men ändå, i helgen var jag o Jocke o julpysslade med hans släkt på blidö, mysigt i hans farmors hus med öppen spis och allt, riktig "tomten är far till alla barnen" känsla! Och idag har vi både storstädat och julpyntat ännu mer, äntligen har mina kära små tomtar fått komma upp från källaren :P

Nu är det bara dom sista julklapparna som ska inhandlas och sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta på dopparedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback