Nyår snart :)

Hallå där! Nu är julen över och nyår väntar. Hade en jättebra jul med många fina klappar och släktträffar :) Sen har jag faktiskt jobbat endel också, trodde jag skulle jobba idag oxå men jag slapp, har kännt mig lite sjuk så de va bra. Igår va jag först o shoppade lite med Zofie i farsta, hon hade presentkort där. Hittade en grön klänning som jag tänkt köpa förut men nu va den på rea oxå :P

Sen åkte jag vidare in till stan för att kolla en ny skrivare, fick ju pengar till de men ska nog köpa de på lörda ist om jag inte måste jobba då. Sen träffade vi iaf Natta o hennes pojkvän Daniel o käkade o tog en öl/glas vin i gamla stan, trevligt med lite parmiddag :P (svennebananvarning igen!)

Aja sitter hemma idag iaf, Jocke o jag har städat o nu är han snart tebax med Robban från en shoppingrunda i skörholmen. O i morn e de nyår o vi får se hur de slutar :P

Syns nästa år!


Först hitta Zofie fina nyårsglajjor :P


Sen hitta jag en kopp sojalatte på waynes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback