Har ingen rubrik idag...

Hej bloggen! Vet inte vad du ska handla om idag så därför får du heller inte heta något...
Igår var jag hos min kära syster i strängnes som fyllde 40! Grattis! Det var trevlans att träffa både nära och "långt bort" släktningar". Stannade inte så länge, jag mamma o pappa tåg tåget hem vid typ 6 så jag skulle hinna se melodifestivalen oxå :P Missade ju förrra så va ju tvungen att de den här, men eftersom våran TV e trasig så åkte jag hem till Cornelia o kollade ist, trevligt att kolla med nån som e lika slagernördig som jag! hehe... ja o nu sitter jag o väntar på henne plus ronja som ska komma över o käka middag! trevlans det oxå =)

Mhm, jobbsökandet då? nje går sådär, har inte hört nått från waynes ens, han skulle ju ringa i slutet av veckan o nu är det sönda eftermiddag!

Aja hej då på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: pappa

Ja det var bra att allt gick bra i lördags, t o m rätt låtar gick vidare till globen. Nu har mamma stuckit till sitt x i dalarna så jag sitter här ensam och gråter bittra tårar. Jag skojade,jag klarar mig.

Ha det bra och hälsa.

2009-02-23 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback