Singstarkväll!

Jag har märkt att jag ofta stavar fel i mina blogginlägg, ska försöka ändra på det, kanske borde läsa igenom dem innan jag lägger ut dem. Hur som helst så hade vi singstarkväll igår, jättekul! Vi var 9 pers som mest så vi fick ihop till två lag med 4 i varje, Ylber ville inte vara med. Förståligt, det kan ju inte vara så kul att sjunga med, specielt inte på dom svenska schlagerlåtarna. Apropå schlager så är det melodifestivalen ikväll! Jag är taggad som vanligt, schlagernörd som jag är :P Men tycker det verkar lite krångligt med det nya systemet som dom hittat på. Redan förra året var det krångligt med duellerna i andra chansen men nu verkar det som att folk åker ut direkt från delfinalerna när de fått för få röster, tror inte ens att artisterna själva riktigt har koll på allt. Aja tur att jag inte är artist, bara "wannabe artist" på singstar :P 

Just det, glöm att berätta: Jag har blivit nyttig, ja iaf i en o en halv dag... Nej men jag har joggat både i går morse och idag, tok jobbigt men känns ändå bra efteråt. Dessutom har jag börjat äta nyttigt, bara dricka vatten...med undantag för igår dårå...o nyss gjorde jag en nyttig smoothie med frysta bär, juice o sojamjölk till min grova hummusmacka utan smör och med paprika! Vet ju inte hur länge det här kommer hålla men tänkte att jag har ju inget bättre för mig nu på dagarna så varför inte vara lite hälsosam? Har ju gått upp typ fem kilo sen jag slutade jobba! 

Men men ikväll blir en lugn kväll framför melodifestivalen och kanske lite god mat oxå :P

Lite bilder från igår





Kommentarer
Postat av: sötast

nej det går inte. det är icke logsikt! du kan INTE ha gått upp fem kilo på en månad. :P

Postat av: Mackis

Grattis på dej!! Ha det underbart imorn =) Kraaaaaaam

2009-02-12 @ 22:19:01
URL: http://woodbog.blogg.se/
Postat av: Em

du e utmanad

2009-02-16 @ 11:59:07
URL: http://fabem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback