Till systra min

Kände bara att jag var tvungen att tillägna ett inlägg till dig, det är det minsta jag kan göra för dig. Jag känner mig så hjälplös och jag är så ledsen för din skull. Som jag sagt förut så finns det inga ord att säga, ingenting jag kan göra eller påverka. Men kom ihåg att hoppet är det sista som överger människan. Men det verkar du redan ha förstått, jag tycker du är så stark trotts allt. Hade det varit jag så hade jag bara gått och lagt mig och legat där så länge jag kunde, jag skulle gått under för längesen om jag var du. Om jag kan göra något för dig är det bara att säga till!

Tänker på dig!

Många kramar på dig storasyster! 

Kommentarer
Postat av: prussiluskan

Tack min fina syster, jag livet är svårt, det är verkligen en mardröm. I bland känns allt som vanligt men bara för en kort stund, jag är så maktlös, Tappi är så maktlös..vi hoppas på att efter regn kommer solsken...någon gång framöver.



Tack för dina stärkande ord.

Stor kram tillbaka

Postat av: mamma o pappa

Vad fint du skrev till Sanni.

Vi tyckte att bilden på dig var bra

2009-02-06 @ 16:15:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback