Allt flyter på...eller inte!

Tjingeling! (min standradfras :P)

Jahapp så har man börjat på högskolan oxå, eller ja universitet eller ja nått mitt emellan... Hur som helst så har jag bara gått en vecka på socionomprogrammet och funtar redan på att kasta in handduken. Det är SÅ mycket och jag är nog inte SÅ intresserad som jag kanske trodde av det här ämnet. Sökte ju psykologprogrammet oxå o trodde att det här var lite liknande men nje...visst vi läser typ 6 poäng psykologi men resten verkar mest handla om samhällskunskap typ, inte riktigt min grej tror jag. Känns som att jag gör körkortsgrejjen igen, betalar 1400 för halkbanan o sen skiter jag bara i det när våran bil går sönder, nu har intyget säkert gått ut. Likadant här, har betalat kåravgiften 500 spänn, en bok för typ 350 plus en middag för 50 kr= 900 spänn för en vecka på nått som inte e kul.

Aja nu kom cornelia så måste sluta!

Party to night!

Kommentarer
Postat av: Mackis

Hallu, hur mårs det? Plugget, känns det fortf konstigt eller har det rätt upp sig? Hur känns det att börja plugga igen? kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback