Ledig!

Idag är jag ledig från jobbet! Lycklig =) Fast kanske borde jag jobba för att få pengar till skolan som börjar snart. Fick andra intagningsbeskedet idag, kom inte in på psykolog nu heller, men de visste jag ju. Däremot hade jag hamnat 16 platser längre fram i kön, grattis anna! Nu är j ag på 33:e plats ist för 49:e, yes! Men trodde ju inte ens jag skulle få stå kvar som reserv efter andra intagningen när jag kommit in på socionom, men så är det tydligen, så dom kan ringa vilken dag som helst verkar det som. Fattar ingenting av varken csn eller upprop lr nått men men får se hur de går.

Well well, i tisdags va jag oxå ledig eftersom jag jobbar på lörda. Va o shoppade o fikade me tjejerna, trevligt men köpte bara en mascara, på rea. Den va inte jättebra men va ju billigare så de e ok. Igår tog vi plus jocke en öl/vin/drink/cider på bara bistro. Skulle egentligen till kellys men tjejerna kom tydligen inte in, skumt eftersom både ronja o jag varit där förr.

Aja nu ska jag o jocke kolla på en beckfilm till, har ett litet race kan man säga :P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback