Nytt år!

Jaja, jag vet att jagär dålig på att uppdatera, har ju inte skrivit sen förra året :P Nä men ja nu är även nyår över. Nyårsafton var väl sådär. Det började bra med våran 5-pars middag plus klara, ronja och robert. Vi åt skagenröra och vegansk skagenröra och massa annat gott bl a vegabnska sojaräkor, skumt :P Hur som helst så vart det lite tjafs mellan värdparet så dessa lämnade oss andra inann tolvslaget vilket var tråkigt men men nyår är ju inte den mest lyckosamma dagen på året. Min farmor dog på nyårsafton och hennes mamma och bror gjorde också det, läskigt!

Aja annars var det rätt trevligt iaf :) Jaha annars då? Jo, åkte skidor i flottsbro med jocke, klara, ronja och sandra o ylber som åkte sjärtlapp :P Det var kul, men väääldigt kallt, trodde jag skulle få amputera både tår och fingrar men dom vaknade till igen när jag kom hem och tog en varm dusch :)

Ja och nu sitter jag här ensam hemma med skrivkramp, har haft lust att blogga enda sen nyårafton men det har bara inte blivit av och jag har inte haft tid, men nu när jag har det känner jag att det här inlägget kommer vara det tråkigaste på länge... Aja är iaf hemma eftersom Jocke är på middag hos päronen, han börjar sin skola redan i morn, nervöst, hoppas det går bra för honom :) Ska verkligen försöka stötta honom så gott jag kan! När jag börjar vet jag fortfarande inte, får reda på det i morn eller på tisdag tror jag.

Well well ska sluta här för har inget mer att säga!



Jag i backen :P

Kommentarer
Postat av: soffioffi

stackare att det var så himlans kallt idag. men det regnade/snöade inte iallfall... o ja, det var ett ganska tråkigt inlägg. nej då! :p alltid roligt när du bloggar! ;) haha!



- jag syftade nog på alla de som gick vid ett tiden efter att ha sovit sen kvart över tolv. :P

Postat av: syrran

Det är iallafall myggfritt nu:)

2009-01-05 @ 11:52:14
URL: http://fruprussiluskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback