Måndag igen...

Idag är det måndag igen. Idag är det kallt ute igen. Idag ska jag jobba igen...kväll ska jag jobba.
Fast jag nästan kan sova hur länge jag vill, eftersom jag börjar halv tre, så kan jag ändå inte sova, vaknade typ tjugo i åtta... Men det är ändå ganska skönt att komma upp tidigt oxå, då har man ju några timmar innan jobbet iaf eftersom man kommer hem så sent sen o inte kan göra så mycket då.

Är själv hemma nu i en vecka eftersom älsklingen är i portugal med familjen. Saknar honom! Känns tomt att sova själv här hemma. Men om två veckor ska vi åka iväg tillsammans! Längtar till Italien, har alltid velat åka dit! Nu får jag åka dit med älsklingen!

Men men först två trista jobbveckor kvar. Är ledig i morn, ska träffa Zofie o grilla om vädret tillåter, vilket det nog inte gör om det ska fortsätta så här. På onsdag blir det nog en öl efter jobbet med Corni :)

Det var allt för idag, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback