Regn

Vaknar upp med persiennerna nere för en gångsskull (gillar inte att vakna när det är så mörkt och instängt, får ångest) och märkte knappt när jag drog upp dom eftersom det är så mörkt ute...det regnar hela tiden... Well well jag jobbar ju ändå så egentligen gör det inte så mycket.

Jahapp vad har hänt sen i tisdags? Träffade alsrig Zofie eftersom hon sov till typ 4 på dan! Sen va de inte så lockande att traska ut i ösregnet ändå så de gjorde inte så jättemycket...Ja sen jobbade jag som vanligt igår, tog en öl/cider/vin med Cornelia efter jobbet. Först gick vi till kellys eftersom vi ville ha något billigt, men vi kom inte in! På kellys! Fattar ni!? Cornelia har iof int kommit in där förut heller, men både jag, Ronja o många andra som är under 23 brukar hänga där o nu helt plöstligt är dom stenhårda, fattar ingenting! Så då gick vi till grannstället som jag inte vet vad det heter men som är betydligt mer "classy" jämfört med kellys o där behövde vi inte ens visa leg, skumt. Aja de va ju inte så billigt heller men ändå trevligt, bortsett från 2 slemmon och ett psycho som hälsade på oss. Förstår mig inte på det manliga könet ibland alltså....aja det var kul att bara prata lite tjejsnack iaf :)

Nu har jag precis ätit frukost och ska nog hoppa in i duschen innan jobbet...saknar älsklingen! Längtar till lördag när du kommer hem!




Vi firar våran 2-års dag på waldermars udde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback