Resfeber

Nu är det snart exakt ett dygn kvar tills vi åker! Klockan är 05.39 och jag gick upp för 39 minuter sen, planet går 05.55 i morn. Eftersom jag ska gå o lägga mig typ kl 17 idag så måste jag gå upp tidigt så jag vänder på dygnet, tungt men jag är ju van eftersom jag brukar gå upp vid 5 när jag jobbar. Däremot kommer de bli kämpigt att gå upp typ kvart över ett ikväll men så får de bli för om jag stannar uppe hela natten kommer jag må jätte dåligt (vill inte göra en gotland igen) och jag kan inte sova på planet.

Jocke däremot ligger och sover här brevid mig, så trångt i en etta, men mysigt :P Han sa att han skulle gå upp med mig men när det väl kom till krtian vart det nog för jobbigt, men han behöver inte lika mycket sömn som jag så han kommer nog klara sig i morn ändå ;)

Det här är antagligen det sista inlägget jag skriver innan resan, så ni får ha det så bra alla ni där hemma för nu drar vi!

Puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback