För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studeenteen! Men det var för två år sen...!!

Ja jag tog för två år sen men Elin tog igår! Grattis gumman!
Va alltså på utspringet och mottagningen igår, jätte trevligt :) Men man blir lite nostalgisk och vill göra om det...känns ju ändå inte som jag gjort nått vettigt på de här två åren så skulle lika gärna kunna börja om från studenten :P

Men men så funkar det inte så nu sitter jag här hemma och börjar inte förrän  halv tre idag. Har börjat med mina vanliga arbetstider igen (fick deja vù nu apropå ingenting, hm läskigt) eftersom vi fått en ny kock i köket och jag därmed inte behövs där längre. Däremot är det personalbrist i cafét så där behövs jag verkligen.

Well well nu ska jag äta frukost, kanske lägger upp nån studentbild på Elin sen när jag fått in dom på datorn!

//Jaag

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har gjort många vettiga saker sen du tog studenten bland annat att prova på arbetslivet.Kram.

2009-06-12 @ 11:44:54
Postat av: sötast

Längsta rubriken eveeeeeeeeeeeeeeer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback