Jobbat igen :) / :(

Hej hopp!

Idag har jobbat från 9-17 på Bellman. Vet inte vad jag tycker om det här att gå tillbaka till mitt gamla jobb men jobba nya tider o med lite nya arbetsuppgifter...? Jag ska tydligen hjälpa till i köket lite mer fram tills att min chef hittat en ny kock eftersom den andra precis slutat. Så jag ska tydligen jobba från 9 till typ 15 i köket/disken/serveringen och från 15-17 i kassan. Lite varierande men eftersom jag jobar mitt på dan så kommer tiden inte att gå fort, fortast går det dom tre första timmarna på morgonen o dom  tre sista på kvällen. Men men samtidigt är det såna tider som en vanlig kontorsarbetare har så det ska ju va "normalt" att jobba såna här tider. Jag hoppas även på att slippa helgerna när jag jobbar 9-17 :)  Men så fort det blir sommar kommer jag nog att växla med de andra och då kommer det att bli helgjobb igen. En av de största anlednigarna till att jag alltid kommer tillbaka till Bellman är just flör att det är så lite helgjobb för att vara ett jobb inom restauramgbranschen.

Jaja nu sitter jag här med Jocke och Robban och vi ska snart äta, om jag hade jobba morgonpass skulle jag gå och lägga mig om en timme, men inte nu, så det är ju positivt.


Denna har jag gjort till Jocke en gång för längesen :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att läsa vad du gjorde förra veckan. Fint kort på dig och Jocke.Vad har du bakat till Jocke?

2009-03-04 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback