Äntligen helg!

Äntligen är det fredag! Är så trött på jobbet just nu, har nog jobbat där minst ett år för länge nu...men men kan ju det mesta så det är ju enkelt att bara hänga kvar där. Aja hur som helst, ska ut med tjejerna på jobbet ikväll, ska fira av Carolina som ska återvända till Chile, tråkigt... Men men ska antagligen ta hennes plats och då komemr jobbet nog bli ännu tråkigare...buhu har ju börjat gilla rollen som köksbiträde/kallskänka eller vad man ska kalla mig, även om jag är trött på själva arbetsplatsen.... men men blir ett kort inlägg det här, ska gå och fixa mig nu så kanske vi hörs i morn!

Simma lungt!



Jag och Ullis har skitkul!


Kommentarer
Postat av: sötast

vad tråkigt med jobbe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback