Det går bra nu, yo yo! :P

Var på landet i helgen, nu har jag feta solbrännan eller nej förlåt rödbrännan och BARA på näsan och pannan. Resten av fejan e vit eftersom jag är så smart och solar med solbrillor! Jag trodde ju att det skulle va svinkallt på landet. Varje gång man tar med sig klänningar och ballerinaskor är det ju svinkallt men när man för en gångs skull typ bara tog med sig polotröjjor och tjocktröjor så vart det självklart medelhavsvärme! Men nån gång ska man väl bli glatt överraskad iaf :)

Var som sagt på landet hela helgen och tog det lungt, det var trevlans :) På valborg var det också lugnt, jobbade ju dan efter så det vart "bara" bio och middag med Jocke. Såg "Män som hatar kvinnor" , bästa filmen på länge, t.o.m Jocke vart frälst, han sitter faktiskt och läser uppföljaren just nu, den som snart kommer på bio.

Jaja ska träffa Cornelia i morn och hem till päronen på onsdag sen ska jag börja ladda för 50-års partyt på lördag :P Ska ju nämligen va utklädd men har inte riktigt bestämt mig för vad men det lutar åt Duffy....

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback