Dubbeljobba

Hej hopp!
Den här helgen har jag jobbat både lör o sön. Tyckte jag behövde ta igen en dag efter berlinresan plus att jag tydligen behövde hoppa in, o tur att jag gjorde de för hon jag skulle jobba me va oxå borta så jag fick stänga sj med våran diskare som iof va jättesnäll o hjälpte mig massor men ändå :P I morse fick jag öppna helt sj oxå eftersom min kära chef ville ta lite sovmorgon :) Men de va helt okej de oxå, e ju lungt på söndamornar o jag har inget emot att va själv, då får man ha de som man sj vill. Jaa annars har de inte hänt så mycket, i morn har jag uppspel med Johanna o våran scen i skolan, lite nervös, vi fick den sista feedbacken i onsdags o eftersom Johanna skulle till gbg så kunde vi inte öva men men vi får köra ett kortrep innan vi börjar i morn o hoppas på de bästa...får se om nån kommer o kollar på mig, men vet inte ens om jag vill de. jocke kanske kommer men känns som jag kommer göra bort mig om han sitter i publiken! Aja får se! Ska iaf luncha me Cornelia för mina typ sista (inga) pengar för denna månad..lite knapert nu faktiskt...  Just de såg New Moon me Jocke i fredas, den va faktiskt bättre än ettan! Aja men men hade inget mer o skriva nu jag :P



Kommentarer
Postat av: sötast

vad duktig du är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback