Redogörelse...

Jahapp liten redogörelse av veckan ist för veganpropaganda idag då eftersom de inte verkade så populärt...(bara Sofi skrev nått snällt)

Måndags: Uppspel i skolan med dialogen med Johanna, gick ganska bra. Va inte det bästa framträdandet kanske men en av dom. Skulle ha tagit med mig lite publik iaf för de kom faktiskt några. Sen mötte jag Cornelia i stan o luncha o fika, självklart på vapiano o latte på "vårat" café i gamla stan.

Tisdags: Ledig från skolan men läste nya manus, kristina lugnmanus, flummigt. Sen mötte jag Zofie vid gullmars o så shoppade vi lite eftersom Zofie hade rabattkuponger, köpte nya vinterstövlar samt ett par "finbyxor". Sen vart det även här en latte, bara för 25 eftersom Zofie hade rabatt :P

Onsdags: Skola till 13, genomgång av manus o så fick vi massa nya texter o läsa, bl a på engelska! Orkar inte! Trodde bara det skulle va praktiska saker kvar nu men där misstog jag mig, dessutom ska vi få tebax tentan på mån, vill inte! Aja mötte Elin efter skolan o lunchade ännu en gång på Vapiano (mitt nya stammishak) Sen gick vi på stadsmuseumet o va lite kulturella, o gratis va de oxå. Vi kollade på en utställning om svensk film o den vanliga om sthlm, intressant :) Sen fickade vi på fotöljen o ännu en latte slank ned, jocke vart inte glad "nej, har du druckit kaffe nu igen!" jag blir så pratglad o har svårt att sova.

Torsdag är det idag o ingen skola idag heller men däremot tvättade jag lite, läst lite engelska text o sen va jag inne o fikade m tjejerna i gamla stan på vårat nya flummiga hak som vi hittat, trevlans men något bitter stämmning stundtals.

I morn ska jag på bio o eventuelt storhandla på willys, på lörda hjälpa corni o flytta o på sönda jobba hela dan. Så ser min vecka ut!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback