Ensam...

Sitter alldeles ensam hemma, det skulle va helt ok om jag visste att Jocke skulle komma hem sen ikväll och krypa ner med mig, men det gör han inte ikväll! Nej för han är på landet o ska sova över där, jag vet att det bara är ett dygn han e borta men känns så tomt...det är till o med kallare i våran lilla lägenhet när han inte är här...

Har skrivit lite påmin hemtenta som ska va klar den 16:e, borde skriva mer lr skriva om, för jag vet inte om det jag skrivit är bra eller dåligt, jag vet inte vad som krävs på högskolan, är bara van vid gymnasie betygskriterier ju! Men men får väl förtränga det typ en vecka till o kolla lite me dom andra i klassen o sen får jag väl ta tag i den igen, men känns ändå som att de inte spelar nån roll vad jag får för betyg, det är ju ändå bara den här kursen, jag behöver ju inte ens få godkänt! Men får jag inte de kommer jag känna mig så världelös som inte ens klarade av att få godkänt i dramatisk gestaltning som ändå borde vara min grej...lr nått...

Aja e lite seg idag också, va ju på kryssning i torsdags o halloweenparty igår. Kryssningen va ganska trevlig, framförallt med tanke på att den bara kostade 50 öre/pers! Partyt igår slutade väl i lite bråk, lr ja jag vet inte kom väl lite människor som kanske inte riktigt visste hur man beter sig...

Men men, sitter här med min tv, snart är det the hills o jag ska laga middag, kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback