Italiensk afton!

Idag hade jag och älsklingen en liten Italiensk afton eftersom han fick en hel korg fulproppad med allt från olika pastasorter till vin och oliver. Mysigt, tänka tillbaka lite på italienresan :) Men jocke var inte jättepå på att kolla våran film därifårn som jag håller på att redigera men till slut kollade han lite iaf så snart ska den brännas, kul...jag gillar ju o sitta o pyssla med klipp hit o dit.

Igår var vi ute i gamla stan och firade att jocke hade fyllt 25, det kom en hel del människor så de va trevlans :)

I morn blir det jobb, bara för att jag säger det här nu så kommer det väl att gå dåligt lr nått, men jag längtar faktiskt efter att jobba, konstigt men är ju inte där så ofta nu så de ska faktiskt bli lite kul med omväxling till pluggvardagen som är ganska långdragen :P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback