Lite snabbt bara

Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag ska dra in till stan. Först ska jag bara rätta ett fel som jag skrev i mitt förra inlägg, jag skrev "skulle jag hålla med en folkpartist eller skulle jag hålla med en proffessor som påstår att män har bättre hand om barn p.g.a sina hormoner och att kvinnor är mer emotionella p.g.a sina hormoner.". Det ska ju naturlgtvis stå "Skulle jag hålla med en folkpartist eller skulle jag hålla med en proffessor som påstår att män har SÄMRE hand om barn p.g.a sina hormoner och att kvinnor är mer emotionella p.g.a sina hormoner.".

Aja iaf så ska jag snart in till stan och äta middag med Corni, antagligen sushi eftersom Jocke inte ska äta med oss utan kommer senare till bion. Vi ska se "Flickan som lekte med elden" o jag hoppas verkligen att den är lika bra som boken, uppdaterar sen vad jag tyckte om den.

Annars då? Ja, va faktiskt på bio i onsdags också med Johanna från skolan, först var vi på Herman's o åt o hon tyckte det typ va godaste buffén hon ätit trots att hon inte är vegan eller ens vegetarian, så de måste ju va ett bra betyg :) Sen såg vi iaf "Prinsessa" Teresa Fabiks nya (hon som gjorde "Hip hip hora") vilken var mycket bättre än den gamla.

Igår var Zofie här o kolla lite movie (som pölsa skulle ha sagt :P) o käka lite middag, trevlans.

Men men höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback