Nu börjar mitt nya liv!

Nu börjar mitt nya, nyttiga, hälsosamma, friska och förhoppningsvis snygga liv. Jag ska (eller ja försöka i nåpgra dar iaf) börja träna och äta nyttigt. Ja visst jag är vegan o äter väl okej, men bara för det betyder ju inte att man äter fettsnålt o lite socker...alla som känner mig vet ju t ex att jag inte kan dricka en latte utan smak med typ tio skedar socker i plus att jag dricker den på sojamjölk som för det mesta redan är sötad. Dessutom dricker jag te typ varje dag med koppen hälften fylld med socker. Men att dricka te UTAN socker kommer jag nog aldrig klara av, skyller på min stackars farmor som lärde mig att ha socker på allt möjligt hehe, men minska lite kan man ju göra :)

Men hur som helst så va jag ute o sprang igår, eller ja jag gick en promenad med inslag av jogging, o likadant i morse. Men får håll hela tiden även fast jag inte ätit innan så antar att det bara är min dåliga kondis som spökar...
Sen i eftermiddag ska jag faktiskt träna på SATS med klara oxå, har fixat en såndär gretisvecka vid telefonplan, lär ju bara palla en gång. Sist jag gymmade hade jag ju träningsvärk i typ en vecka...

Men ikväll ska jag inte va nyttig, då blir det inflyttningsparty hos Klara, oxå i telefonplan, men både chippe o lite förfriskningar antar jag :)


Annas nyttiga tallrik innehållande: Råris, vegansk sojaburgare, sojayogurtsås,
sallad, majs, rödlök, paprika samt alfagroddar :)

Kommentarer
Postat av: sötast

Postat av: sötast

Vad duktig du är! Vi försöker ju också hålla någon sorts inte-äta-socker dietgrejsimojs. Vi får peppa varandra och träna tillsammans.

2009-09-05 @ 10:34:17
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback