Nu har skolan börjat!

Nu har skolan börjat på riktigt och hittills är det kul iaf. Vi har fått monologer från Orestien och jag är i full gång med att lära mig min utantill. Ganska lång är den och med gammalmodigt språk men jag hoppas jag ska klara mig igenom den. Än så länge är det inte så mycket plugg men jag antar att det kommer snart.

Ja så idag var jag som sagt i skolan från 10-12, vi har väldigt korta dagar, så annorlunda mot att jobba, kommer kännas som en evighet att börja jobba heltid sen igen. Nu ska jag ju bara jobba varje söndag, dock 10 och 11 timmars pass ibland vilket är toklångt men jag behöver ju pengar, har inte tagit nått lån den här gången o har inte ens fått nått bidrag än, funtar på att ringa CSN i morn...

Well well, idag har jag varit hemma efter skolan, sjungit lite singstar med Robban som kom över och nu tänkte jag läsa lite Suzanne Osten :P I morn kanske jag ska träffa Zofie och på fredag ska Klara ha inflyttningsparty, hon har flyttat till telefonplan, nära mig!

Jaja just de, fick inga biljetter till galapremiären av "Flickan som lekte med elden" så får väl göra som alla andra vanliga döda och gå på premiären den 18:e ist för den 14:e. Funkar det också, är ju billigare iaf :)

Tjingelinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback