Singstar med tjejerna :)

I onsdags hade jag singstarkväll med tjejerna, trevlans trevlans. Jocke var med grabbarna o kollade på fotboll i centrum vilket slutade med bråk o slagsmål, fattar inte varför dom ska envisas o hänga på förortshaket, slutar alltid med kastade flaskor och sönderslagna stolar. Men men vi hade iaf kul vi tjejer i lägenheten :)

Igår träffade jag Elin och var lite nyttig igen, har ju inte joggat på flera dar här nu eftersom jag är förkyld. Men igår var vi i farsta o simmade. Elin hade ett sånt där tio gångerskort för ungdom så det kostade bara 16 spänn/st o dom kollade inget leg på mig så de vart billigt :) Sen åkte vi hem till henne o lagade lite vegansk chili con carne, mums! (det är väl nyttigt?)

Idag började jag med att plugga lite, sen var det mennigen att jag skulle på en inflyttningsfest i haninge men jag orkar inte åka dit, har mått illa typ hela dan plus att jag är förkyld...jaja så nu sitter jag bara hemma o sunkar med Jocke o Robban, men trevligt det med :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback