Bla bla bla...

Hej hej, känner faktiskt att jag "borde" uppdatera min blogg trots att jag egentligen inte har någon lust att skriva och trots att det egentligen inte är någon som läser den, ja inte många iaf, men kul ni som gör det :) Hur som helst så jobbade jag tisdag till onsdag. Åkte hem och städade typ tills 12 då elin dök upp o så lagade vi mat, sen drog vi iväg till kungens kurva för ett ikeabesök och skoköp till oss båda, det blev ett par vita billiga tygisar för min del och ett par svarta fejkconverse till elin :) Sen åkte vi hem o käkade middag i kollade på pirates 2:an, alltid lika mysigt med dom filmerna :) Idag är det torsdag fast jag tror att det är typ tisdag lr onsdag. Men men sitter ensam iaf, Jocke är på praktik o jag tvättar, usch nu låter det som om jag är värsta hemmafrun men dom som känner mig vet att det inte är så! snarare tvärt om, aja ska iväg o träna sen med zofie iaf o sen får vi se vad som händer!

Tjiho!


Lite bilder från i måndags :)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker att det är kul och läsa din blogg.

2010-04-09 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback