Tappat intresset kära vänner?

Hej hej bloggen!

Vet att jag varit dålig på att uppdatera men jobbar ju hela tiden nu :(
Men vad har hänt med alla mina bloggande vänner? Inte ett inlägg på flera veckor? Har ni tröttnat lr? Vill ju veta vad som händer i era liv när jag inte träffar er :) Den enda som uppdaterat är hon som brukar uppdatera minst, cornelia bra jobbat!

Well well, jag sitter iaf här o som vanligt ska jag snart åka o jobba med min "brukare" eller "vårdtagare" som det tydligen heter. Ska sova över för sista gången förhoppningsvis! Har ju sagt upp mig o på schemat är det iaf sista gången men man vet ju aldrig, kan ju dyka upp nått extrapass...

Mensvärk har jag oxå, bläääääää! Men men "det är ju bara ett tecken på att kroppen fungerar som den ska" o så e de ju...:) Nä men jag mår ju iaf bättre i hjärnan när min kära tjejvecka sätter igång, är verkligen som att det tryckande åskmolnet bara lossnar o börjar regna o allt känns mycket bättre..flummigt det där vart men jag antar att man förstår detta om man sj är tjej :)

Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Zofie

Haha, nu har jag uppdaterat min blögg bara för dig :D

2010-04-28 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback